Tento řád vychází z platného Občanského zákoníku a je upřesněn prodávajícím, firmou Miroslav Votruba.Ohmova 135 135,Praha 10 Petrovice.109 00.
Veškeré obrázky na www.pracky-lednicky.cz jsou obrázky výrobce a jsou pouze ilustrační. Za chyby v textu a popisu neručíme.
V zájmu co nejpružnějšího vyřízení Vaší reklamace v záruční době nás prosím kontaktujte na infolince: 777 080 937 nebo e-mailové adrese: reklamace@pracky-lednicky.cz, kde s Vámi dojednáme nejlepší postup pro řešení. Reklamace můžete také řešit přímo s autorizovanými středisky jednotlivých značek ve Vašem okolí kde je potřeba nahlásit typ a výrobní čísla spotřebiče.Reklamace v záruční době:
1. Záruční dobu stanovují jednotliví výrobci individuálně. Záruční doba (min. 24 měsíců) je uvedena na záručním listu.
2. Záruční doba začíná platit převzetím spotřebiče kupujícímu.
3. V případě závady na spotřebiči v záruční době má zákazník právo na bezplatnou opravu spotřebiče nejpozději do 30 dnů od nahlášení závady autorizovanému servisnímu středisku. (Seznam autorizovaných středisek je dodáván společně se zbožím, popřípadě informaci o nejbližším servisním centru sdělí prodávající).
4. Komunikaci se servisními středisky zákazník dokladuje potvrzeným záručním listem a fakturou. Tyto doklady zákazník obdrží při převzetí zboží od dopravce,nebo emailem.
5. Záruční doba se prodlužuje o dobu ve které byl spotřebič v poruše.
6. V případě, že spotřebič není opravitelný u zákazníka, je zboží odvezeno do servisního střediska, kde je opraveno. Náklady na opravu spotřebiče a jeho dopravu jsou pro zákazníka bezplatné.
7. Jestli-že servisní technik shledá závadu na spotřebiči neopravitelnou, sepíše o této skutečnosti se zákazníkem reklamační protokol, ve kterém je závada popsána a neopravitelnost potvrzena. Na základě této zprávy zákazník požaduje výměnu zboží / oproti vrácení poškozeného zboží / nebo vrácení celé finanční částky u prodávajícího.
Nárok na uplatnění záruky zaniká v těchto případech:
- neodbornou instalací, zacházením či obsluhou, použitím, které je v rozporu s uživatelskou příručkou
- používáním zboží v podmínkách, které neodpovídají svými parametry parametrům uvedeným v dokumentaci
- zboží bylo poškozeno živly
- zboží bylo poškozeno nadměrným zatěžováním nebo používáním v rozporu s podmínkami uvedenými v dokumentaci
- zboží poškozené zapojením do sítě neodpovídající příslušné ČSN